Adana gay sohbet foto bloglarımızın görünürlüğü için ilginç bir link yapısı hikayesi: Hiperlink hikayesi

28 mayıs 2020 korona günlerinde gay sohbet sitemizde güncelleme… Heralde kız kahpe 🙂 Yazının devamında gay sohbet sitesi projemizin misafir bloglardan gelen link hikayesini okuyacaksın… Kırmızı yazılar günceldir. Veya gizli içerikler görünür yapılmıştır

Adana gay sohbet Tumblr sayfalarını kelepir fiayata satın aldık

24 Eylül 2019 güncelleme: bazı siteler erişime kapatıldığı için bu eğlenceli hiperlink çalışması bozulmuştu. Bütün linkler güncellendi. E tabi buraya direk geldiyseniz bu hiperlink hikayesinin bir anlamı yok. Ama zor bir linkleme taktiğiydi 🙂 keza tamamlaması neredeyse 1 yıl aldı. Çünkü içinde hiç bir şey olmayan sayfalardan link almak hiç bir işe yaramazdı. Ve dolu dolu paylaşımları ve uzun zamandan beri var olan komşu Tumblr sayfalarını seçtik.. Hatta ne yaptık biliyor musunuz… Bütün o Tumbr sayfalarını kelepir bir fiyata satın aldık. Neden? çünkü sayfa sahiplerine ulaşmak bir dert istediğimiz kelimeye istedğimiz metinle link verdirmek ayrı bir dertti 🙂 Heralde kız kahpe seni dedik çak deber istiyorsun dedik ve aldık. Sağolsun yok demedi pasif caazlar 🙂 Linke ihtiyacınız var ise ki emin olun bunlar çok değerli linklerdir iletişim sayfasından iletişime geçebilirsiniz 🙂

Gay sohbet hiperlink bir zırva ama işe yaradı

(Bu sitenin bu yazısına, -hiperlink super linkwheeling- sürecinden geçerek gelmediysen okumaya devam edebilirsin vey sitedeki diğer gönderilere bakabilirsin. Zira bu blog ve özellikle bu yazı,  bir hiperlink yapısıyla adana gay sohbet kelimelerine optimize edilmek üzere, belli bir linkleme taktiği ile basit bir hikaye modunda oluşturuldu. Yani basit bir ahahtar kelime optimizasyon stratejisi uygulandı. Yazının devamı ve kendisi linkin ilk kaynağından gelenleri ilgilendiriyor. Zira eğlenceli olması için, ya linkin başlangıcından gelmen gerekiyordu. Ama boş ver burası zaten eğlenceli bir sayfa.

Gay sohbet projemizi için neler yaptık?

Ewweeetttt…. Adana gay sohbet bloga uzun yoldan, ve hiperlink yönlendirmeleriyle geldin…geldiğin siteler benle birlikte 4 farklı kişinin organize olarak oluşturduğu bir linkleme süreciydi bunu da belirtmek isterim:  Adana gay sohbet blogumuzda son blogtasın. Buraya hyperlink’in bütün linklerinden geçerek geldiysen ne demek istediğimi daha iyi anlarsın. Çünkü yaklasık 10 dan fazla farklı linke tıklayarak ve usanmadan ve vazgeçmeden 🙂 takip ederek ulaştın… iyi de ettin 🙂 Ve halen sürprizin ne olduğunu merak ediyor olabilirsin. E tabi maksat gay sohbet projemizin özellikle adana bölgesini baz alacak olursak Adana gay sohbet anahtar kelimelerinde yükselmesi ve elbette size ulaşmak! Söz konusu sayfa ve site zaten sayfanın sağ üstünde koca bir yazıyla siteye git şeklinde ekli. Ancak sizce bu kadar linklemeden sonra sürpriz olmadan olur mu…? Elbette olmaz!!! Gay sohbet projemizi tanımak isteyenlere özel birşeyler ekledik merak etmetin… Küründen kız

Fakat sürpriz olupta öyle elle tutulur gözle görülür bir şey değil. Sizlere özel içerikler ürettiğimiz siteleri ekledik yani arayışınıza uygun türde fotoğrafraflar göreceğiniz bir blog sitesi. Heleki bir tanesi var olay 🙂 Linkler ve yazılar alttaki resimlerin arasına bir yere gizlendi. Hepsini görünür yaptım kahpe 🙂 uğraşma diye… Öyle kolay kolay göremezsin. Dilersen vazgeç 🙂 Veya nasıl göreceğiniz kendin keşfet… Hoşçakal

tumblr_inline_oyem2olWSb1u7h319_500tumblr_inline_oyib6kF59x1u7h319_500cooltext264223479200379

tumblr_inline_oyi1yuc5QM1u7h319_500

Aşk güzel bişi evet! Aşkla sarılan ve aşkla öpüşen çiftleri görmek istersen sebgi dolu karelerle muhteşem pozları bulabileceğiniz eşcinsel çiftlerin resimleri burada

tumblr_inline_oyi3enkX9k1u7h319_500tumblr_inline_oyi4jfUgwn1u7h319_500

Bana maço ve kıllı erkekleri göster.  Ah bu sayfa benimde en favori sayfalarımdan bir tanesi 🙂 aslan gibi yakışıklı erkekleri özellikle topladığımız bu blog sitesinde inanılmaz kışkırtıcı erkekleri göreceksin. İşte burada

adana_travesti_bloglarinda_yangin_rav

Ultra feminen ve inanılmaz kıyafetleri giyen erkekleri görmek ister misin? Moda sektöründen inanılmaz tasarımlar ve resmen başyapıt niteliğinde olan muhteşem tasarımlar Tumblr moda kategorisinde. Yer yer kadınsı yer yer eksantrik kıyafetleri taşıyan profesyonel modellerden muhteşem pozlar! Görmek istersen bağlantı burada

tumblr_inline_oyi5j9DlYH1u7h319_500

Büyük bit kitlenin travestilere veya travesti başlıklı içeriklere olan ilgisinin de farkındayız. Sizin için en güzel travestileri bir arada topladık. Hepsi birbirinden güzel ve inanılmaz seksi pozlarıyla aklınızı başınızdan alacak türden görmek istersen burada. Bunun yanı sıra Adana travesti bireyler için uygun bir şehir mi başlıklı bir yazımız da var. Eğer ilgini çekerse adana travesti linkine tıklaman yeterli

Sadece gay sohbet için tasarlanan blogumuza mutlaka katıl. Olumlu veya olumsuz tüm görüşlerini de bizimle lütfen paylaş kahpe 🙂